Contact & support

Adres

Blankenstein 148a
7943 PE Meppel

Telefoonnummer: 088-1186444

Email: info@blunetworks.nl

Contact & support

088-118 64 44

1e lijns Servicedesk medewerker

Wie is NG-BLU Networks?

NG-BLU Networks (locaties in Alkmaar en Meppel) is een snelgroeiende, infrastructuuronafhankelijke Service Provider voor de zakelijke markt. Wij leveren over ons eigen netwerk (IP) Telefonie-, Internet-, (regionale) Datacenter- en IP-VPN diensten.

Een hoop vaktermen, maar als het goed is lees je sowieso tussen de regels door: bij NG-BLU Networks weten we precies wat we doen. We doen het al lang, zijn er expert in en trots op. We hebben daarom ook een goed beeld wie wij zijn, beschikken over een sterke identiteit. Deskundig, nuchter, betrouwbaar. Business Partners noemen ons persoonlijk, roemen de korte lijnen.

Dit alles vormt het verhaal van NG-BLU Networks. Een verhaal waar we trots op zijn, en daarom ook een verhaal dat we graag nog meer willen uitdragen. Richting bijvoorbeeld (potentiële) Business Partners, collega’s (in spe) en (mogelijke) eindklanten.

Onze visie en strategie sluiten zo goed aan bij de behoeftes in de markt, dat wij opnieuw op zoek zijn naar uitbreiding van ons team. Kom jij onze Servicedesk in Alkmaar voor 40 uur per week versterken?


Wat ga je doen?

Altijd al een spin in het web willen zijn van een bedrijf? Iemand die ervoor zorgt dat alles elke dag weer vlekkeloos verloopt? Een baan waarbij geen dag hetzelfde is? Een baan die iedereen wil hebben, maar die voor weinig mensen is weggelegd? Nu, dit is jouw kans!

Als Servicedesk medewerker ben jij het eerste contactpunt voor onze klanten en daarmee de ogen en oren van Next Gen Networks. Onze klanten nemen met uiteenlopende vragen/problemen telefonisch contact op met onze Servicedesk. Jij bent dus sterk in communicatie en hebt klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan.

Jouw doel is onze Servicedesk naar een nog hoger niveau te brengen. Door onder andere direct ondersteuning te bieden aan onze klant, maar ook door op structurele basis oplossingen te vinden voor terugkerende issues. Aan jou de beslissing of je de oplossing zelf kan verzorgen of dat hiervoor een specialist ingeschakeld moet worden. Het belangrijkste is dat de klantvraag zo effectief en efficiënt mogelijk opgepakt wordt. Daarnaast ben jij degene die de voortgang bewaakt en verantwoordelijk is voor de terugkoppelingen naar de klant.


Ben jij dit?

Je hebt een afgeronde MBO opleiding of hoger. Je bent proactief en hebt een hoog verantwoordelijkheidsgevoel, jij wilt kwaliteit leveren en wilt zorgen voor tevreden klanten.

Jij kunt uitstekend zelfstandig werken, je hebt daarbij een gestructureerde aanpak en kunt prioriteiten stellen. Tevens heb jij een technische en commerciële inslag.

Daarnaast vind je het leuk om in een relatief klein team te werken en heb jij geen 9 tot 5 mentaliteit.

En natuurlijk beschik jij over uitstekende mondelinge en schriftelijke kennis van de Nederlandse en Engelse taal.

Heb je aantal jaar ervaring met Customer Service? Dan heb je een voorsprong op andere kandidaten, al is ervaring op zich geen vereiste.


Wat bieden wij

Jouw thuisbasis wordt een gezellige organisatie waar servicegerichtheid en respect voor elkaar hoog in het vaandel staan. Een organisatie waar ook tijd is voor ontspanning met een eigen “game room”. Je zult hier de warmte gaan voelen van een informele en gezellige sfeer waarbij hard gelachen mag worden en successen met elkaar worden gevierd.

Verder krijg jij alle mogelijkheden om je verder te ontwikkelen binnen ons werkgebied. Wij hechten veel waarde aan de ambitie van onze medewerkers. Wij moedigen het dan ook aan om te studeren en opleidingen te volgen.

Wij bieden een fulltime functie (40 uur per week) met prima primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.


VOG

In verband met ISO vereist deze functie bij indiensttreding de overlegging van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG).

Geïnteresseerd?

Stuur dan jouw schriftelijke reactie voorzien van CV aan NG-BLU Networks, t.a.v. Jacqueline Veldema, per e-mail naar vacatures@ngblunetworks.nl.

Terug